Se billederne: Verdensmester overvandt højdeskræk i reklamestunt for SNT
55 meter lyder ikke just som nogen skræmmende eller uindbydende højde.
Men hvis man skal klatre samtlige meter op mod toppen af et tårn - og samtidig har højdeskræk - bliver det straks en anden udfordring.
Det var imidlertid formålet bag endnu et reklamestunt for modebrandet Shaping New Tomorrow, der torsdag i sidste uge havde sat scenen ved et af Aalborgs største varetegn, Aalborg Tårnet.
Her skulle den tidligere verdensmester i forhindringsløb, Leon Koefoed, klatre hele vejen fra bunden af tårnet og op til restauranten - iført et jakkesæt fra det Løvens Hule-kendte brand.
Læs også: Alle sagde, at det var en dårlig idé: I dag har Løvens Hule-trio tjent millioner
Stuntet fra Aalborg er blot endnu ét fra samme kategori med lignende fremstød fra Shaping New Tomorrow.
Her har personer - iført jakkesæt fra SNT - har vundet et maraton eller kravlet flere meter op ad en lodret murstensvæg.
Shaping New Tomorrow
- Shaping New Tomorrow er etableret i 2015 af tre unge tøjiværksættere fra Aalborg.
- Virksomheden beskæftiger mere end 200 ansatte fordelt på hovedkontoret i Aalborg, det europæiske hovedkontor i Hamburg og på 12 flagskibsbutikker i de største danske, tyske og svenske byer.
- Shaping New Tomorrow har størstedelen af sin produktion i Portugal, der holder cirka 200 medarbejdere beskæftiget.
Kilde: Shaping New Tomorrow
Se billederne fra eventet og klatringen i galleriet nedenfor.
Vi kan dog godt røbe så meget, at Leon Koefoed og Shaping New Tomorrow lykkedes med den fælles mission og nåede hele vejen til tops.